BLACK+DECKER KR703K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER KR703K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

PvdN1 27-10-2010
Geschreven voor: BLACK+DECKER KR703K

De boortjes inzetten is erg gemakkelijk. De kracht is prima voor een klopboor (het is geen boorhamer). De snelheid is variabel en hij ligt stevig in de hand. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Een aanrader!

ArDiDo 30-06-2008
Geschreven voor: BLACK+DECKER KR703K

Prima machine, in die zin dat hij goed in de hand ligt en zeker ook toepasbaar is voor hetgeen Black en Decker hem adviseert. Ik heb deze boormachine sinds kort maar hij voldoet uitstekend zelfs steen/beton. wat daarin tegen wel belangrijk is is dat je met een digitale meter bepaald of dat er metaal of elektrische leidingen in zitten in hetgeen waar je in boort. Ik heb meer apparaten van Black en Decker en dit is puur voor de prijs/kwaliteits verhouding tenopzichte van de andere merken. Dus als je kwaliteit wil en het betaalbaar wilt houden ga je zeker voor deze boormachine

Mystic 24-02-2008
Geschreven voor: BLACK+DECKER KR703K

Een paar weken in bezit.

Gipsmuurtjes, zacht steen en baksteen is geen probleem. Het apparaat ligt goed in de hand en is niet al te zwaar.

Beton daarentegen is dit apparaat echt niet voor opgewassen. Na 2-3 minuten boren was ik maar ongeveer 5 mm diep. Hij maakt daarbij ook nog eens flink wat kabaal.

Conclusie:

An sich een goed apparaat voor alles behalve beton.